Cinsel Seks Sohbet Hattı hemen gerçek Bekar Azgın Kadınları arayıp Seks Hikayeleri dinleyip Ucuz Sex Sohbet yaparak hemen Seks Sohbet yapıp Sex Arkadaşı edinin. 📞

Şuanda Bayanlarmız İle   8275   Kişi Doyumsuz Sohbet Ediyor.

Canlı Sex Sohbet Hattı
Nilay
Acil arayın, çok azdım ve telefonda boşalmayı istiyorum. 💋
Damla
Ateşimi söndürecek beyler beni 7/24 arayabilirler.
Burcu
24 yaşında zevkine düşkün bir hanımefendiyim, zevke düşkünüm. 📞
Sevda
Beni inletecek beyler daha öncelikli tercihim olacaklar. 📞
Meltem
En büyük arzum +18 filmlerde rol almaktı.
Melis
Sutyenimi çıkarıp daha sonra derinlere dalmak için beni ara.
Kübra
Mini eteğimi kaldırıp alttan yalamak ve tadına bakmak için hemen ara. 📞
Oylum
Büyük dolgun kalçalarımı sıkıp beni azdıracak beyler burada mı ?
Yeliz
Bembeyaz tenimde dokunuşlarınızın arzularımı yaratmasını istiyorum. 📞
Oylum
Uzun süredir sevişmeyen ihtiyaçları olan bir kadınım sadece. 📞
Eda
Telefonda gerçekten seks yapıyor gibi kimle boşalabilirim ? 📞
Elif
Bazen terli terliyken daha fazla haz duyduğumu düşünüyorum. 📞
Zeynep
Balık etli vücutlara ve olgun seks karakterine bayılan beyler? 📞
Berna
Yeni üniversiteli olan yalnız yaşayan seksi bir kızım. 📞
Arzu
Dilini iyi kullanan becerikli marifetli edepsiz bir kadınım. 📞
Dilan
Marifetli bir kadının ellerinde zevkten dört köşe olmak için ara 📞



Ahırda Seksi Kuzenimle Fantezi Kurup Seviştik

Herkese selam sevgili seks hikayesi okurları.Anlatacağım hikayemi lütfen kimse yadırgamasın ve bana kızmasın.Ben ailem tarafından yaşlı bir adamla zorla evlendirilmiş bir kadınım.Kocam çok zengin olduğu için babam beni hiç düşünmeden ona verdi.Aslında yaşlı kocamla hiç sikişemediğimiz için bu durum beni çok da zorlamadı.çünkü gerçekten çok yaşlıydı ve istese de yarağı kalkmıyor bu yüzden de beni sikmeyi başaramıyordu.Kocamla evliliğimiz 8 yıl kadar sürdü.8 yılın sonunda hayatını kaybetti ve bütün malı mülkü bana kaldı.artık zengin bir duldum ama burada genç kadınların tek başına yaşaması yakışık almazdı bu yüzden ister istemez baba evine dönmek zorunda kaldım ben de.İkinci bir evliliği de asla düşünmedim ama seks ihtiyacımın ve isteğimin de bir türlü önüne geçemiyordum.Kendimi mutlaka birine siktirmek ve rahatlamak istiyordum bu işin başka çıkışı yoktu.Köy yerinden birini bulsam kesin köyde adım çıkacaktı.O kadar tahripkar bir hale gelmiştim ki ne yapacağımı bilemiyordum.Aslında köye döndüğüme bin pişmandım.başka bi yerde olsam mutlaka kendimi siktirecek birilerini bulurdum.Neyse bir şekilde kendi kendimi okşayarak tatmin etmeye çalışıyor günleri bu şekilde geçiriyordum.Annemlerle birlikte tarlada falan çalışıyor kendimi oyalıyordum.Bazen de evde hayvanlarla ilgileniyor süt sağıyordum.yine öyle bir gündü ve ahıra süt sağmaya inmiştim.Bir baktım ahırın kapısı açık.Ben de kapkaçı falan sandım ama içeriye girdiğimde dayımın oğlunu yani kuzenimi gördüm.Kuzenim içerideydi ve ben kendimi bildim bileli ona aşıktım hemen yanına gidip ne yaptığına baktım.ama yanına gidince benim yarrak isteğim yeniden harekete geçti.Onunla sohbet ederken aklımdan da bin tane fantezi geçiyordu.O da sohbet ederken bana iltifatlar yağdırıyor evliliğinde ne kadar mutsuz olduğundan falan bahsediyordu.Uzun uzun bir sohbet oldu bizimki.ama sohbet sırasında göğüslerime ve kalçalarıma baktığını fark ettim.yine de kendime engel oluyor gel beni sik diyemiyordum.O ara kalkan yarağı dikkatimi çekti.Resmen pantolonunun önünde çadır kurmuştu.Ben de onu biraz daha tahrik etmek amacı ile eğilerek süt sağmaya başladım.Bir yandan süt sağıyor bir yandan da hadi artık bir hamle yapsın diye dua ediyordum.Sonra birden omuzuma dokundu.O an içim ürperdi ve ayağa kalktım.Ayağa kalkarken kalçalarımı ona sürtmeyi de ihmal etmedim.Resmen amım sırılsıklam olmuştu artık neredeyse gel beni sik diye yalvaracak duruma gelmiştim.En sonunda ne olacaksa olsun dedim ve kuzenimin dudaklarına yapıştım.yılların hasretiyle koparacak gibi emiyordum dudaklarını.Ellerimi hemen kalkmış yarağına attım ve okşamaya başladım.O da bir sattir gözünü alamadığı göğüslerimi koparacak gibi okşuyordu.artık sabrım kalmamıştı önünde diz çöktüm ve yarağını ağzıma alarak yalamaya başladım.kalın yarrağını neredeyse taşaklarına kadar boğazıma sokuyordum.İkimiz de zevkten dört köşe olmuş bir haldeydik.hemen beni saman balyalarının üzerine yatırdı ve bacaklarımı iki yana açtı.kalın yarağının başını amıma dayadığı an zevkten kuduracak gibi oldum.Resmen çığlık atmak istiyor ama köyde duyan olur diye kendimi sıkıyordum.Bir vakit bu şekilde sürttü amıma daha sonra da tek bacağını omuzuma atarak sokmaya başladı.yarrak amıma girerken her yerimi ateş basmıştı.Boşalacak duruma gelmiştim ki zaten bir iki git gelden sonra da boşalmaya başladım.yılların verdiği hasreti kuzenim dindirmişti.Orda beni iki posta sikti.O günden sonra da artık her fırsatta ahırda buluşup sikişmeye başladık.

Kategoriler: orospu numaraları

Seks Sohbet » orospu numaraları » Ahırda Seksi Kuzenimle Fantezi Kurup Seviştik